Här kommer ett inlägg

Ojj då, ser att imorgon är det  fyra veckor sen jag skrev något här. Hmm, jag som skulle skärpa till mej. Fast inte en enda kommentar så kanske ingen som är intresserad av livet i Vad :-)



Idag har vi beställt kläder från H&M, och det vart bara två par shorts till lillkillen och resten till MEJ!! Det var inte igår jag beställde kläder eller handlade något åt mej. Fast man blir väl iaf besviken när dem kommer för konstigt nog så ser det aldrig ut som det gör i katalogen när man har dem på sej själv. Kan det bero på att man tycker om att äta och mindre om att röra på sej?? Kanske!! ;-)



Ska försöka få över bilder till datorn nån dag så ska jag väl få ut någon här också. Det va ju faktiskt ett tag sen det å.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag är in varje dag och tittar om du skrivit något nytt, klart vi är intresserade av er i Vad. Men jag vill ju inte tjata om att du inte skriver. Kramar till er alla <3<3<3<3

2010-03-20 @ 09:03:03
Postat av: Anna

Behöver ej läsa din blogg efterssom vi umgås dagligen =)

2010-03-20 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0